Als ondernemer wil je dat jouw bedrijf op rolletjes loopt. Zo kun jij je volledig focussen op verdere groei. SnelStart Bankieren helpt je daarbij. Ontdek nu de voordelen van een zakelijke bankrekening waarmee jouw onderneming moeiteloos doordraait.
SnelStart Bankieren biedt jou als ondernemer alle mogelijkheden van een zakelijke rekening – tegen een aantrekkelijke prijs. Zo kun je eenvoudig je geld opzijzetten naar 5 betaalrekeningen en extra budgetrekeningen, bijvoorbeeld om automatisch je btw te reserveren. Ook kun je zelf betalingen doen, met je mobiel of je zakelijke betaalpas. Onze handige app geeft je overzicht over al je inkomsten en uitgaven.
SnelStart is al ruim 40 jaar dé vertrouwde partner van zzp’ers en mkb’ers in Nederland. Meer dan 150 duizend ondernemers gebruiken dagelijks onze boekhoudsoftware.
Bankieren en boekhouden in éen
In 2025 maken we het mogelijk om te bankieren én boekhouden bij SnelStart binnen één geïntegreerde service. Ervaar de kracht van de verbinding. Zo heb je 24/7 inzicht in je financiën en een boekhouding die altijd op orde is. Als SnelStart weten we natuurlijk als geen ander welke kansen er voor jouw onderneming ontstaan als je onze zakelijke bankrekening koppelt aan onze boekhoudsoftware. Het gemak, inzicht en de controle van bankieren en boekhouden dat soepel samenwerkt.
Voor SnelStart Bankieren betaal je maandelijks 7,50. Daarin zit alles inbegrepen voor jouw onderneming, zoals 5 betaalrekeningen en een ruime hoeveelheid budgetrekeningen, zodat je eenvoudig geld opzij kunt zetten. Daarnaast betaal je 0,10 cent per transactie van en naar andere rekeningen. Overboekingen tussen je eigen SnelStart rekeningen binnen hetzelfde abonnement zijn gratis. Lekker transparant dus en geen onverwachte kosten.
Laat je geld sneller groeien dankzij onze zakelijke rente van 0,85%, die je ontvangt over het saldo op al je rekeningen.
Open tot wel 5 gratis betaalrekeningen en meerdere budgetrekeningen. En verdeel automatisch je geld tussen rekeningen voor btw, winst of reserves.
Geen verborgen kosten. Je betaalt 7,50 per maand en 0,10 cent per transactie.
Altijd snel een medewerker bereikbaar tijdens kantooruren en een speciaal noodnummer voor onze bankieren-klanten buiten kantooruren.
Afrekenen zoals jij wil. Fysiek met je eigen 'SnelStart Bankieren'-pas of via Apple Pay en Google Pay.
SnelStart Bankieren werkt samen met Adyen. Je geld valt onder het depositogarantiestelsel.
SnelStart biedt je verschillende voordelen ten opzichte van jouw huidige zakelijke rekening. Vanwege de lage kosten is SnelStart Bankieren ook aantrekkelijk náást je huidige zakelijke rekening.
Dit overzicht biedt een indicatie, waaraan geen rechten kunnen worden ontleend.
Voor SnelStart Bankieren betaal je maandelijks 7,50. Daarin zit alles inbegrepen voor jouw onderneming, zoals 5 betaalrekeningen en een ruime hoeveelheid budgetrekeningen om je financiën te organiseren. Voor elke transactie van en naar andere rekeningen dan die van jezelf betaal je 0,10 cent. Overboekingen tussen je eigen SnelStart rekeningen binnen hetzelfde abonnement zijn gratis. Lekker transparant dus en geen onverwachte kosten.
SnelStart bankieren biedt jou als ondernemer veel voordelen. Zoals een hoge zakelijke rente die je ontvangt over het saldo op al je rekeningen. Dat is soepel sparen! Daarnaast kun je meerdere rekeningen openen, bijvoorbeeld om je btw (automatisch) over te boeken. Bovendien heb je altijd snel persoonlijk contact met onze klantenservice.
Met automatische geldverdeling stel je vooraf slimme regels in, zodat je inkomsten direct worden verdeeld over je betaal- en spaarrekeningen. Dit bespaart tijd, voorkomt handmatige overboekingen en zorgt ervoor dat je altijd grip hebt op je cashflow. Of het nu gaat om btw, winst of reserves—je geld komt automatisch op de juiste plek. Zo houd je focus op je onderneming in plaats van op je bankzaken.
De 'SnelStart Bankieren'-app biedt diverse handige functionaliteiten voor het beheren van je financiën, waaronder:
Voor een compleet overzicht van alle functionaliteiten van onze app kun je onze speciale pagina bezoeken. We blijven werken aan verbeteringen, waardoor het beheren van je betalingen nog eenvoudiger wordt.
Bijna alle rechtsvormen – van eenmanszaken en B.V.'s tot stichtingen en verenigingen – kunnen eenvoudig aan de slag met SnelStart Bankieren. Het enige wat je bedrijf nodig heeft, is een officieel KVK-nummer. Hoewel N.V.'s en financiële instellingen momenteel nog geen zakelijke rekening kunnen openen, bieden we voor de meeste ondernemingen al een complete oplossing.
Binnenkort wordt ondernemen nóg leuker en makkelijker. Vanaf dan maken we het namelijk mogelijk om te bankieren én boekhouden bij SnelStart binnen één soepel, geïntegreerde service. Tot die tijd kun je gebruik maken van een bankkoppeling waarmee je bij- en afschrijvingen automatisch in je administratie worden gezet. Lees ons artikel op het kennisplein voor stapsgewijze instructies over het instellen van de bankkoppeling.
Een BIC-code (Bank Identifier Code), ook wel SWIFT-code genoemd, is een unieke code die banken wereldwijd identificeert bij internationale betalingen.
SnelStart Bankieren werkt samen met Adyen N.V. om betalingen veilig en efficiënt te verwerken. De BIC-code die hierbij wordt gebruikt is ADYBNL2A.
Heb je een vraag? We helpen je graag. Neem contact op met een van onze medewerkers via 0222 36 30 60 of mail naar bankieren@snelstart.nl.
Je kunt ons bereiken van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 18.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
In noodgevallen, buiten de openingstijden van onze klantenservice, kun je ons bereiken via een speciaal noodnummer. Zo ben je altijd verzekerd van de hulp die je nodig hebt.