Vergelijk de pakketten en ontdek de beste (boekhoud)oplossing voor jouw bedrijf. SnelStart probeer je 30 dagen gratis.
Alle prijzen zijn exclusief btw.
Alle prijzen zijn exclusief btw.
Alle prijzen zijn exclusief btw.
Alle prijzen zijn exclusief btw.
Specificatie vergelijking |
€ p/mProbeer gratis |
€ p/mProbeer gratis |
€ p/mProbeer gratis |
Deze bedrijven gingen je voor.
Dan staan onze klantenservicemedewerkers voor je klaar. Neem gerust contact met ons op.
Wil je liever persoonlijke begeleiding? Bijvoorbeeld bij het professioneel inrichten van je administratie, het slimmer maken van je boekhoudproces of het volgen van een training over SnelStart? Dan kun je terecht bij een productspecialist in de regio. Zo haal je alles uit je pakket.
Ja, dat kan. Met elk SnelStart-pakket kun je eenvoudig samenwerken met je boekhouder of accountant.
Je kunt zelf een uitnodiging sturen, of zij kunnen jou uitnodigen om online samen te werken. Je boekhouder krijgt dan toegang tot je administratie en kan direct meekijken en meewerken
Geen probleem! Je kunt alsnog met SnelStart werken. Via dit formulier kun je jouw boekhouder eenvoudig aanmelden. Wij nemen vervolgens contact met hen op om de mogelijkheden voor samenwerking te bespreken. Zo zorgen we samen dat jij soepel kunt blijven boekhouden, mét de ondersteuning van je vertrouwde boekhouder.
Zeker! Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al zijn betaald en welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen.
Je kunt ook kiezen voor een zakelijke rekening van SnelStart. SnelStart Bankieren biedt jou als ondernemer veel voordelen. Zoals een hoge zakelijke rente die je ontvangt over het saldo op al je rekeningen. Dat is soepel sparen! Daarnaast kun je meerdere rekeningen openen, bijvoorbeeld om je btw (automatisch) over te boeken. Bovendien heb je altijd snel persoonlijk contact met onze klantenservice.
Alle SnelStart-pakketten kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement stopt vanzelf en wordt pas definitief als je hem zelf activeert.
Het activeren van je abonnement kan eenvoudig via 'Mijn taken'.
Je kunt op twee manieren de boekhoudsoftware van SnelStart gebruiken:
1. Op je computer, met onze desktopmodule SnelStart 12 (download hier).
2. Via je webbrowser of mobiele app, met SnelStart Web
In SnelStart 12 heb je de meest uitgebreide mogelijkheden. Klanten met het pakket inBalans, inZicht of inControle werken meestal in SnelStart 12.
Veel ondernemers houden hun dagelijkse administratie bij via SnelStart Web, omdat dit voor veel handelingen eenvoudiger werkt. Daarnaast is SnelStart web op ieder device (met internetverbinding) te gebruiken.
Je gegevens worden opgeslagen in dezelfde database. Wat je net in SnelStart Web hebt ingevoerd, is direct terug te zien in SnelStart 12 (en omgekeerd). Dit is ook handig wanneer je in SnelStart samenwerkt met je boekhouder.
MacOS
Werk je op een MacOS? Dan kun je in SnelStart 12 werken via SnelStart 12 Plus. Lees hier wat dit precies is.
Wat jij prettig vindt: je kunt je abonnement voor je SnelStart-inBalans pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.
Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.
Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.