SnelStart inHandel

Slimme software voor (detail)handelsbedrijven en webshops

Als handelsbedrijf, winkelier of webshop ervaar je vaak tijdverlies door handmatige orderverwerking, voorraad die opraakt en systemen die niet op elkaar aansluiten. Dat kost bovendien niet alleen tijd, het zorgt ook voor fouten en frustratie.

Heb je genoeg van tijdverlies door handmatige processen en misverstanden? SnelStart inHandel automatiseert al je processen – van bestelling tot levering én verwerking in je boekhouding – in één systeem. Zo krijg je meer inzicht, minder fouten en tijdswinst die je kunt gebruiken om je bedrijf verder te laten groeien.

Ik wil advies Ik wil een offerte
Bedrijfsprocessen in één systeem

Zeg vaarwel tegen handmatige orderverwerking

Veel bedrijven verwerken orders nog handmatig, met alle risico's van dien: fouten, gemiste orders en tijdverlies. Met SnelStart inHandel worden je orders automatisch opgehaald en verwerkt en staan ze direct beschikbaar in je boekhouding. Dit bespaart je niet alleen veel tijd, maar vermindert ook de kans op fouten drastisch. 

Houd je voorraad altijd onder controle

Of je nu verkoopt via een online marktplaats zoals bol of Amazon, een webshop beheert, een fysieke winkel runt, een groothandelsbedrijf voert of een combinatie: up-to-date inzicht in je voorraad is essentieel. SnelStart inHandel geeft je realtime zicht op je voorraden, zodat je nooit misgrijpt of te laat bijbestelt. Zo voorkom je out-of-stocks en houd je de klanttevredenheid hoog. 

Adviesgesprek inplannen
Magazijn voorraadbeheer
Logistiek proces uitvoeren in magazijn

Logistiek die sneller en efficiënter werkt

Efficiënte logistiek is cruciaal voor je bedrijfssucces. Met SnelStart inHandel automatiseer je het volledige logistieke proces, van orderpicking tot verzending. Dankzij een barcodescanner vermijd je dubbel werk en verklein je fouten in je magazijn. Zodra het product klaar is voor verzending, wordt het automatisch aangemeld bij de juiste pakketverzender. Dit versnelt de verwerking en levert je tevreden klanten op.

Webshopkoppelingen die alles automatisch bijwerken

Koppel SnelStart inHandel eenvoudig aan platforms zoals bol, Amazon, WooCommerce en Shopify. Orders, betalingen en voorraden worden automatisch bijgewerkt in je boekhouding. Verkoop je internationaal? Met de One-Stop-Shop (OSS) regeling draag je automatisch de juiste btw af per land. Zo voorkom je handmatige invoer, dubbele administraties en heb je altijd up-to-date inzicht in je bedrijfsprocessen.

Ik wil advies
up-to-date inizicht in bedrijfsprocessen

Hoe HappyFarmer efficiënter en winstgevender is door SnelStart inHandel. Bekijk de video.

“Het systeem heeft ons enorm veel tijd bespaard" - Anneke van Hastenbergen, HappyFarmer

Eén van onze klanten, HappyFarmer, heeft zijn bedrijfsprocessen volledig geautomatiseerd met SnelStart inHandel. Voorheen verliep de orderverwerking handmatig en kostte het veel tijd. Dankzij de integratie heeft HappyFarmer nu realtime inzicht in de voorraad en worden orders sneller en foutloos verwerkt. Bekijk de video en ontdek hoe HappyFarmer efficiënter en winstgevender is geworden met SnelStart inHandel.

Bespaar tijd door automatisering handelsprocessen

Automatisering van je handelsprocessen

Bespaar tijd en voorkom fouten door orders, voorraad en betalingen automatisch bij te werken in je boekhouding.

Adviesgesprek plannen
Controle over je voorraden

Krijg de volledige controle over je voorraden

Je kunt snel de status van bestellingen zien, waardoor tijdige aanpassingen en slimme voorraadinkopen mogelijk zijn.

Adviesgesprek plannen
Bedrijfsprocessen volledig ingericht

Volledig afgestemd op jouw onderneming

Je bedrijfsprocessen worden zo ingericht dat je er geen omkijken naar hebt en kunt doen waar je goed in bent: ondernemen.

Adviesgesprek plannen

Functionaliteiten inHandel

 
inHandel Prijs op aanvraag Gratis advies
Functionaliteiten
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox
Onbeperkt factureren
Eenvoudige offertes maken
Overzichtelijk financieel dashboard
Onbeperkt bonnen scannen via app
Onbeperkt aantal bankkoppelingen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Scan- & herkenfunctionaliteit
Relaties en artikelen beheren
Samenwerken met boekhouder
Btw-verlegd factureren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Belastingmonitor
Factureren binnen EU met buitenlandse btw
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Eenvoudige betalingsherinneringen
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Kolommenbalans
Facturen sturen met IDEAL betaallink
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Gegevens uitwisselen van en naar Excel
Balans- en resultaatoverzicht
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Btw-verlegd factureren met G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Kasboekingen maken
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen
Uitgebreide offertes maken
Prijsafspraken instellen
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Transitorisch boeken
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen
Werken met kostenplaatsen
Meerdere periodes met elkaar vergelijken
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder
Meerdere relaties in één keer factureren
Verzamelfacturen per relatie
Samengestelde artikelen (assembleren)
Periodebalans
Backorders
Deelleveringen
Order- en bestelhistorie per leverancier
Inkoopwaarde en voorraadlijsten
Financieel voorraadbeheer
Inkopen
Verkooporderbeheer
Webshopkoppeling
Pakketverzender
Automatische besteladviezen
Werken met barcodes
Digitaal orderpicken
Pick en bulklocaties
Afmetingen en gewichten
Bijlagen toevoegen aan boekingen
Btw-aangifte berekenen en versturen
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant
Simpele uitwisseling van klantadministraties
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant
Klant- en leveranciersgegevens beheren
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Rapportages
Factuur afdrukken en mailen
Artikelbestand bijhouden
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen
Uitgebreid zoeken in boekingen
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank
Afschriften automatisch inlezen & boeken
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren
Gegevens importeren
Offertes afdrukken / mailen
Kopiëren naar creditnota's
Extra velden aanmaken
Prijs per extra online administratie p/m
3,-
Prijs per extra gebruiker p/m
12,50
Toon alle functionaliteiten
HappyFarmer-Anneke-SnelStart
“Duidelijk programma, eenvoudig in gebruik met veel mogelijkheden. Niet alleen wij als administratie kantoor maar ook onze klanten zijn zeer tevreden over het boekhouden in SnelStart”


Anneke van Hastenberg
HappyFarmer.nl
Meesterkeukens-Gerard Buist-SnelStart
"In SnelStart maken we offertes, orderbevestigingen. Zo hebben we van het begin tot het eind een veel betere controle over het gehele proces. Onze implementatiepartner heeft alles ingeregeld en zo gemaakt dat we daar nu mee kunnen werken."
Gerard Buist
Meesterkeukens
The Silky Company-Toby Kortland-SnelStart
"Een goed boekhoudpakket is voor ons essentieel, voornamelijk om de data die gegenereerd wordt door de webshop, goed te kunnen managen. Om dat goed te kunnen beheren gebruiken we SnelStart."

Toby Kortland
The Silky Factory

Koppel met de populairste webshops

Zorg voor een optimale automatisering van je werkprocessen. SnelStart inHandel is te koppelen met vele webshops waaronder:

Partner logo - bol
Partnerlogo Woocommerce
Partnerlogo magento
Partnerlogo Shopify
Partnerlogo Lightspeed
SnelStart productspecialist helpt handelsbedrijf

Hulp nodig?

Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met het efficiënt inrichten van bedrijfsprocessen. Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.

Meestgestelde vragen

We bieden voor de inHandel-producten geen proefperiode. Maar je krijgt wel de eerste maand van ons cadeau! Een proefperiode is niet mogelijk omdat voor de modules Shop, Voorraad en Logistiek speciale implementatie nodig is. 

Maandelijks ontvang je de factuur. Per jaar betalen is niet mogelijk. Dit komt doordat je abonnement maandelijks opzegbaar is en we niet willen dat je teveel betaalt. 

Onze specialisten helpen bij de implementatie. Het proces rondom de implementatie, de tijdsduur en kosten is afhankelijk van de wensen. Hierover hoor je meer tijdens de belafspraak.

We geven je hier graag een persoonlijk antwoord op. Je kunt een belafspraak maken.

Ja, dat kan! Je kan altijd upgraden naar een hoger pakket. Let op: voor de inHandel-producten is een speciale integratie vereist. Hiervoor dien je altijd eerst een belafspraak in te plannen via deze pagina

Ja, ons speciale team voor vragen over inHandel staat voor je klaar. Voor contact kun je bellen naar ons algemene servicenummer 0222 36 30 60 of mailen naar inhandelsupport@snelstart.nl.

Bij inHandel zijn de volgende webshopkoppelingen (orders) inbegrepen:

  • bol.com
  • WooCommerce
  • Magento 2
  • PrestaShop
  • Shopify
  • Lightspeed

Bij inHandel Voorraad en Logistiek is de webshop te koppelen inclusief order-voorraadkoppeling.

Koppelingen met andere webshops zijn op aanvraag.

PostNL, Send Cloud, DHL Parcel, MyParcel, DPD, UPS, Sandy, Transmission, Transsmart, FedEx en ShopsUnited.

Ja, naast de artikelcode kun je de EAN codes vastleggen en deze gebruiken tijdens het scannen van je orders.

Ja, wanneer je een order verwerkt, kan er automatisch een mail worden verzonden naar je klant met de pakbon als PDF en een trackingcode verwerkt in de e-mailtekst.

Ja, je kunt bij elk artikel opgeven welke magazijn locatie van toepassing is. Op de PDA wordt deze volgorde aangehouden voor het sorteren van de orderregels.

Ja, je kunt per verkoopsjabloon ook een eigen pakbon lay-out instellen. Daarnaast kun je hierop informatie over het orderpicken plaatsen, zoals de naam van de orderpicker die de order heeft afgerond.

Ja, je kunt net zoveel pakketjes aanmelden als er producten in de order zitten. Je hebt ook de mogelijkheid om te registreren welke producten in welk pakketje zitten.

Ja, je kunt instellen dat de order automatisch in status wordt verhoogd naar de status pakbon en dat het verzendetiket en de pakbon direct op de printer komen.

Ja, marge-artikelen en alle andere mogelijkheden van SnelStart zitten in inHandel.