Onze totaaloplossing automatiseert de boekhouding en biedt veel extra gemakken.
Als penningmeester heb je bijna geen omkijken meer naar slecht betalende leden.
Je kunt de clubadministratie zoveel automatiseren als je zelf wilt.
Een goed boekhoudprogramma automatiseert handmatige werkzaamheden. Dat betekent dat er geen menselijke fouten in de administratie sluipen en dat je er minder tijd aan kwijt bent. Zelfs penningmeesters stoppen liever 1 dan 4 uur per week in de administratie. SnelStart helpt bovendien bij meer dan de administratie.
Contributies, kantine-inkomsten, sponsorgelden, bankmutaties: alles is in no-time verwerkt in de administratie. Ook de facturatie en het uitdraaien van rapportages is zo gedaan. Wist je dat je met SnelStart bijvoorbeeld ook je ledenadministratie kunt bijhouden en documenten kunt beheren en ondertekenen?
Plan een adviesgesprekVeel verenigingen kiezen voor SnelStart vanwege de gebruiksvriendelijkheid. De software werkt zó intuïtief en eenvoudig dat elke penningmeester er snel mee uit de voeten kan. Ook zonder boekhoudkundige ervaring. SnelStart doet wat het moet doen en maakt het je op alle vlakken zo makkelijk mogelijk om je vereniging te besturen.
Het opstellen en beheren van het budget is complex en tijdrovend. Je vereniging heeft weliswaar geen winstoogmerk, maar je wilt ook geen verlies draaien. Onverwachte kosten, schommelingen in inkomsten en uitgaven, het plannen van langetermijninvesteringen: het vereist zorgvuldige aandacht. Met de kant-en-klare rapportages van SnelStart heb je altijd realtime inzicht in de cijfers van de vereniging voor jezelf en het bestuur.
Ik wil een adviesgesprek"Uitstekend boekhoudpakket. Vrijwel alles gaat automatisch. Door de koppeling met de bank hoef ik niets meer te doen om de bankgegevens over te nemen in de boekhouding. De boekhouding kost mij nauwelijks nog tijd."
Alfredo Molin, Penningmeester bij hockeyclub MHC Goirle
Met SnelStart is de boekhouding van je vereniging snel op orde. Zoveel mogelijk administratieve werkzaamheden gaan automatisch en je vereniging wordt op allerlei vlakken ondersteund.
Altijd op orde en up-to-date
Je kunt SnelStart heel eenvoudig uitproberen.
1. Meld je aan met je naam, bedrijfsnaam en e-mailadres en ontvangt een e-mail om je gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.
2. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen.
3. Log in via web.snelstart.nl en je kunt met je administratie aan de slag. Om je goed op weg te helpen ontvang je nog enkele e-mails.
Je kunt je abonnement voor je SnelStart-pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.
Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd. Hier vind je meer informatie over de kosten voor extra gebruikers of extra administraties.
Automatische incasso
Als je dat wilt kun je de factuur per automatische incasso betalen. Je factuur wordt 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.
Meer informatie over facturen
Meer informatie over facturen vind je op ons kennisplein.