SnelStart Polaris is de veilige, alles-in-één software-oplossing. Een moderne, vertrouwde basis voor meer dan boekhouden. Werkt snel en eenvoudig in de cloud.
De wereld verandert razendsnel. Als ondernemer wil je flexibel zijn en altijd en overal kunnen werken. Daarom wordt online samenwerken met je boekhouder of je team de standaard. Met SnelStart Polaris werk je sneller, veiliger en efficiënter in een moderne cloudomgeving.
Om met SnelStart Polaris te werken heb je persoonlijk toegang tot SnelStart nodig. Je logt in via je eigen SnelStart-pakket, vanuit een online administratie die op je eigen naam staat.
Stap over op een eigen licentie en ervaar het gemak van SnelStart Polaris. Zo werk je niet alleen slimmer, maar ook toekomstbestendig.
Ja, je hebt een ander SnelStart-pakket nodig om in te loggen in SnelStart Polaris, omdat je administratie online moet staan. In de pakketten Nota en Boek kun je een administratie niet online zetten.
In de onderstaande vragen vind je meer informatie over de verschillende pakketten van SnelStart. Je boekhouder kan je helpen om het pakket te kiezen wat het beste bij je past.
1. Bekijk de informatie over de verschillende pakketten in de onderstaande vragen en kies samen met je boekhouder het pakket wat het beste bij je past.
2. Zet de administratie uit Nota of Boek in SnelStart 12. In dit artikel lees je hoe je overstapt van een oude versie van SnelStart naar SnelStart 12. Vind je het lastig? Je kunt je boekhouder vragen om je hierbij te helpen.
3. Je moet vervolgens zelf het nieuwe abonnement instellen. Dat doe je in de 'mijn SnelStart' omgeving op de website www.snelstart.nl. Ga naar www.snelstart en log in via de knop Inloggen rechtsboven op de site.
4. Kies voor de optie ‘’mijn SnelStart’’ en vul je gegevens in (gebruikersnaam en wachtwoord).
5. Onder de tegel Abonnement kies je vervolgens het gewenste pakket. In dit artikel lees je meer over het overstappen naar een ander abonnement.
Je kunt alleen inloggen in SnelStart Polaris via een eigen online administratie.
Doe je verder liever niets aan je administratie? Dan biedt het SnelStart-pakket inOrde een hoop voordelen.
Samen met je boekhouder of accountant bepalen hoe je werkt
Met inOrde kun je inloggen in SnelStart Polaris. Daarnaast werk je met inOrde eenvoudig online samen met je boekhouder zonder ingrijpende veranderingen. Jij levert alleen de gegevens aan en je boekhouder maakt alle boekingen. Je kunt samen afspreken hoe je de gegevens aanlevert: op papier of digitaal.
Ondernemers kunnen inOrde alleen gebruiken in samenwerking met een administratie- of accountantskantoor.
Voordelen inOrde
Werken met inOrde is makkelijk. Het is zo geregeld. In deze brochure lees je hoe het aanmeldproces verloopt en hoe je gemakkelijk aan de slag gaat
Nee, je kunt geen facturen maken in het pakket inOrde. Je kunt factureren vanaf het pakket inStap.
Klik hier voor meer informatie over het pakket inStap of andere pakketten.
Je kunt wel je verkoopfacturen gemakkelijk digitaal aanleveren door ze te mailen naar je mailbox in inOrde. Je boekhouder zorgt er dan voor dat de bijbehorende boekingen worden gemaakt. Klik hier voor meer informatie over de mailbox.
Online administraties staan veilig in de cloud. Daarmee bedoelen we dat je gegevens zijn opgeslagen op een beveiligde server in een Nederlands datacenter. Bij een online administratie loop je daardoor niet langer het risico je gegevens te verliezen door bijvoorbeeld brand of diefstal. Het niveau van de beveiligingsmaatregelen rond een centrale server is veel hoger dan thuis of op kantoor.
SnelStart gebruikt het cloudplatform Azure van Microsoft. Microsoft beheert ook de servers van andere grote organisaties, waaronder verzekeringsmaatschappijen, banken, vliegtuigmaatschappijen en overheidsorganisaties. Iedere dag worden back-ups in het datacenter gemaakt. Dan wordt een kopie van de volledige database gemaakt. De servers worden 24 uur per dag en 7 dagen in de week bewaakt en gecontroleerd.
Boekhouden in SnelStart geeft de zekerheid dat alle gegevens altijd veilig bewaard worden. Onze mensen werken dagelijks met de nieuwste technieken. Zo zorgen ze voor een veilige administratie, waar je altijd bij kunt.
Nee, de administratie moet online staan om in te loggen in SnelStart Polaris.
Staat de administratie nog niet online? Dit is snel te regelen. Je leest hier hoe je de administratie eenvoudig online zet vanuit SnelStart 12.
Werk je met het pakket inOrde? Dan staat je administratie altijd online.
Werk je met het oude SnelStart-pakket Nota of Boek? Administraties in Nota en Boek kunnen niet online worden gezet. Om in te loggen in SnelStart Polaris heb je een online administratie nodig. Daarom moet je overstappen naar een ander SnelStart-pakket. Kijk bovenaan het vorige vragenblok bij de vragen over de pakketten voor meer informatie.