Payt

Met Payt automatiseer je je debiteurenbeheer zonder de controle te verliezen. Payt koppelt rechtstreeks met je SnelStart administratie en herkent automatisch welke klanten herinnerd moeten worden en hoe. Facturen worden eenvoudig verzonden via e-mail, post, PEPPOL of SMS, en het herinneringsproces verloopt automatisch volgens jouw voorwaarden. Payt biedt debiteuren diverse betaalmogelijkheden en een beveiligde omgeving om vragen te stellen. Zo zorg je voor snelle betalingen en houd je tijd over voor persoonlijk contact waar nodig.

Hoe werkt de koppeling?

Op het moment dat je besluit het debiteurenbeheer (deels) uit te besteden, worden de diensten van Payt automatisch gekoppeld aan SnelStart. De software van Payt herkent automatisch welke debiteuren op welke momenten op welke manier herinnerd moeten worden. Zo worden openstaande vorderingen sneller betaald en niet vergeten door de debiteur.

Voordelen

  • Automatische koppeling met SnelStart-administraties
  • Automatisch proces voor herinneringen en opvolging van facturen
  • Nieuwe facturen en (deel)betalingen in de administratie worden automatisch bijgewerkt
  • Debiteurenbeheer en incassotraject sluiten naadloos op elkaar aan
  • Op factuurniveau de dialoog aangaan met klanten voor beter betaalgedrag
  • Vastleggen van (bel)notities en afspraken voor het hele team
  • Vastleggen en bewaken van betalingsregelingen
  • Real-time managementinformatie

Kosten koppeling

Eerste 30 dagen gratis. Daarna vanaf € 24,95 per maand

Proces van ondersteuning koppeling

Payt helpt je graag via hun helpdesk. Neem contact op via: 085-0656744 of stel je vraag via het serviceplatform.

Interesse in deze koppeling?

Gebruik Payt vandaag nog vanaf €24.95 per maand

Probeer nu 30 dagen gratis

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over Payt

Ons doel is om het credit management van uw organisatie persoonlijker, efficiënter en effectiever te maken. Dit doen we door uw debiteurenbeheer proces te automatiseren, zonder het belang van persoonlijk contact tussen klant en debiteur uit het oog te verliezen.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inKaart inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Debiteurenbeheer

Branche

Agrarisch Detailhandel Garage Groothandel Horeca Kinderopvang Bouw Metaal Autobedrijf Onderwijs Overig Productie Schoonheidssalon Rijschool Zakelijke dienstverlening Zorg Transport

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?