Vergelijk de pakketten en ontdek de beste (boekhoud)oplossing voor jouw bedrijf. SnelStart probeer je 30 dagen gratis.
Alle prijzen zijn exclusief btw.
Specificatie |
€ p/mProbeer gratis |
"Soms belt een klant met de vraag of we even kunnen meekijken of alles goed gaat. Dan zien we direct alle actuele cijfers. Volledig online werken was een belangrijk onderdeel van onze koerswijziging eind 2020. Hierdoor zijn we in 2 jaar tijd verdrievoudigd."
Dan staan onze klantenservicemedewerkers voor je klaar. Neem gerust contact met ons op.
Wil je liever persoonlijke begeleiding? Bijvoorbeeld bij het professioneel inrichten van je SnelStart-pakket, het slimmer maken van boekhoudprocessen of het volgen van een training over SnelStart? Dan kun je terecht bij een productspecialist in de regio. Zo haal je alles uit je pakket.
SnelStart Accountant is een veelzijdig pakket dat het werk voor jou als boekhouder of accountant op allerlei manieren makkelijker maakt. Denk aan slimme boekhoudsoftware en fiscale functionaliteiten. De kosten zijn 47,50 per maand.
Je kunt eenvoudig gebruikers toevoegen. De eerste 2 gebruikers zijn gratis, daarna zijn de kosten 6,- per extra gebruiker per maand.
Al vanaf 8,- per maand (excl. btw) kan een klant digitaal gegevens aanleveren. Jij houdt alle controle over de boekingen.
Vanaf 13,50 per maand (excl. btw) kan jouw klant ook zelf factureren en een deel van zijn boekhouding doen.
Je vindt een overzicht van alle pakketten en de kosten per pakket op deze pagina.
De klant krijgt een eigen licentie voor het pakket naar keuze.
Wat jij prettig vindt: je kunt je abonnement voor je SnelStart-inBalans pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.
Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.
Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.
SnelStart heeft verschillende pakketten voor jouw klanten, zodat je op een passende manier online kunt samenwerken. Wil je klant niets weten van de boekhouding, of houdt hij een heel deel zelf bij? Hier vind je een overzicht van alle pakketten en de kosten per pakket.
Al vanaf 8,- per maand (excl. btw) kan een klant digitaal gegevens aanleveren. Jij houdt alle controle over de boekingen.
Vanaf 13,50 per maand (excl. btw) kan jouw klant ook zelf factureren en een deel van zijn boekhouding doen.
De klant krijgt een eigen licentie voor het pakket naar keuze.
De accountant of boekhouder kan tijdens het aanmelden voor online samenwerken kiezen wie er betaalt: de ondernemer of het kantoor. De keuze wordt gemaakt in stap 3: wie ontvangt de factuur?
Er zijn veel kantoren die de pakketkosten verwerken in hun maandprijs, maar je kunt ook afspreken dat de klant de abonnementskosten betaalt.
Alle SnelStart-pakketten kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement stopt vanzelf en wordt pas definitief als je hem zelf activeert.
Het activeren van je abonnement kan eenvoudig via 'Mijn taken'.
Je kunt op twee manieren de boekhoudsoftware van SnelStart gebruiken:
1. Op je computer, met onze desktopmodule SnelStart 12 (download hier).
2. Via je webbrowser of mobiele app, met SnelStart Web
In SnelStart 12 heb je de meest uitgebreide mogelijkheden. Klanten met het pakket inBalans, inZicht of inControle werken meestal in SnelStart 12.
Veel ondernemers houden hun dagelijkse administratie bij via SnelStart Web, omdat dit voor veel handelingen eenvoudiger werkt. Daarnaast is SnelStart web op ieder device (met internetverbinding) te gebruiken.
Je gegevens worden opgeslagen in dezelfde database. Wat je net in SnelStart Web hebt ingevoerd, is direct terug te zien in SnelStart 12 (en omgekeerd). Dit is ook handig wanneer je in SnelStart samenwerkt met je boekhouder.
MacOS
Werk je op een MacOS? Dan kun je in SnelStart 12 werken via SnelStart 12 Plus. Lees hier wat dit precies is.