Met inOrde houd je overzicht in je administratie, terwijl je boekhouder of accountant alles voor je bijwerkt. Jij scant je bonnetjes, je boekhouder ontvangt deze automatisch. Dat is pas snel en veilig samenwerken.
Boekhouder zoeken Eigen boekhouder uitnodigenWil je samenwerken met een boekhouder of accountant? En wil je zoveel mogelijk werk uitbesteden, zodat jij je kunt focussen op je bedrijf? Dan is inOrde het perfecte pakket. Jij doet het voorbereidende werk, je boekhouder doet de boekhouding. Dankzij slimme functies bespaar je tijd en voorkom je fouten.
Je boekhouder of accountant boekt alles netjes in, doet je btw-aangifte, controleert je cijfers en geeft advies. Met inOrde werk je samen in één systeem. Zo voorkom je misverstanden én dubbele administratie.
Boekhouder zoeken Eigen boekhouder uitnodigenBonnen via de app, facturen via de mailbox: dat is de SnelStart Digitale Brievenbus. Je boekhouder verwerkt alles en verzorgt de belastingaangiftes.
Open SnelStart waar en wanneer je wilt en bekijk hoe je bedrijf ervoor staat. Altijd actueel, altijd betrouwbaar.
InOrde verwerkt je gegevens automatisch en stuurt ze direct door naar je boekhouder. Zo werk je snel én foutloos.
InOrde kun je alleen gebruiken als je boekhouder of accountant met SnelStart werkt. Zij sturen je een uitnodiging om samen te werken. Je kunt er dus niet zelfstandig mee boekhouden of factureren.
Wil je wel factureren? Dit kan vanaf inStap.
Neem contact op met je boekhouder als je wilt werken met inOrde. Nog geen boekhouder? Hier vind je er een bij jou in de buurt:
Koppel je boekhouding met je zakelijke bankrekening. Bij- en afschrijvingen worden automatisch ingelezen in je administratie.
“Ik wil zelf niet boekhouden, maar wel meekijken. Met inOrde kan dat. Mijn boekhouder doet de rest.”
“Met inOrde heb ik geen gedoe meer met Excel of bonnetjes in een schoenendoos. Alles zit erin, en m’n boekhouder is blij.”
“Dankzij inOrde weet ik precies hoe mijn bedrijf ervoor staat. Ik zie de cijfers, mijn boekhouder doet de rest.”
Zeker! Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al zijn betaald en welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig! In het volgende artikel vind je meer informatie over het instellen van de automatisch bankkoppeling:
Wat jij prettig vindt: je kunt je SnelStart-abonnement per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.
Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.
Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.
Benieuwd of inOrde voor jou het juiste boekhoudpakket is?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel onze adviseurs via 0222 36 30 62.