inOrde

8,- per maand

Met inOrde houd je overzicht in je administratie, terwijl je boekhouder of accountant alles voor je bijwerkt. Jij scant je bonnetjes, je boekhouder ontvangt deze automatisch. Dat is pas snel en veilig samenwerken.

Boekhouder zoeken Eigen boekhouder uitnodigen
SnelStart_web-screen

Voor ondernemers die het graag goed geregeld hebben

Wil je samenwerken met een boekhouder of accountant? En wil je zoveel mogelijk werk uitbesteden, zodat jij je kunt focussen op je bedrijf? Dan is inOrde het perfecte pakket. Jij doet het voorbereidende werk, je boekhouder doet de boekhouding. Dankzij slimme functies bespaar je tijd en voorkom je fouten.

inStap-1

Dit regel je zelf

  • Bonnetjes en inkoopfacturen uploaden
    Maak een foto van je bonnetje via de handige app of deel je factuur via een mailbox. De gegevens worden automatisch herkend en doorgestuurd naar je boekhouder.
  • Bankkoppeling instellen
    Koppel je zakelijke rekening en laat betalingen automatisch binnenkomen in je administratie. Geen losse bankafschriften meer.
  • Samenwerken in de cloud
    Jij en je boekhouder werken in één administratie. Jullie zien altijd hetzelfde – wel zo handig.

Dit doet je boekhouder

Je boekhouder of accountant boekt alles netjes in, doet je btw-aangifte, controleert je cijfers en geeft advies. Met inOrde werk je samen in één systeem. Zo voorkom je misverstanden én dubbele administratie.

Boekhouder zoeken Eigen boekhouder uitnodigen
Samenwerken
box-circle-check

Makkelijk aanleveren

Bonnen via de app, facturen via de mailbox: dat is de SnelStart Digitale Brievenbus. Je boekhouder verwerkt alles en verzorgt de belastingaangiftes.

stocks

Altijd inzicht in je cijfers

Open SnelStart waar en wanneer je wilt en bekijk hoe je bedrijf ervoor staat. Altijd actueel, altijd betrouwbaar.

face-smile

Zeg vaarwel tegen fouten

InOrde verwerkt je gegevens automatisch en stuurt ze direct door naar je boekhouder. Zo werk je snel én foutloos.

Campagne-Samenwerken

Alleen beschikbaar via je boekhouder

InOrde kun je alleen gebruiken als je boekhouder of accountant met SnelStart werkt. Zij sturen je een uitnodiging om samen te werken. Je kunt er dus niet zelfstandig mee boekhouden of factureren.

Wil je wel factureren? Dit kan vanaf inStap.

Neem contact op met je boekhouder als je wilt werken met inOrde. Nog geen boekhouder? Hier vind je er een bij jou in de buurt:

Boekhouder zoeken

Koppel met de grootste banken

Koppel je boekhouding met je zakelijke bankrekening. Bij- en afschrijvingen worden automatisch ingelezen in je administratie.

logo-rabobank
logo-ing-1
ABNAMRO-200px
triodos
logo-knab-2
poppetje 02
“Ik wil zelf niet boekhouden, maar wel meekijken. Met inOrde kan dat. Mijn boekhouder doet de rest.”
Anita
Eigenaar bakkerij
poppetje 02
“Met inOrde heb ik geen gedoe meer met Excel of bonnetjes in een schoenendoos. Alles zit erin, en m’n boekhouder is blij.”
Karel
Zzp'er in de bouw
poppetje 02
“Dankzij inOrde weet ik precies hoe mijn bedrijf ervoor staat. Ik zie de cijfers, mijn boekhouder doet de rest.”
Jamal
Zelfstandig installateur

Meestgestelde vragen

Je kan bonnetjes of papieren facturen fotograferen met de app.De Belastingdienst geeft aan dat je papieren bonnetjes of facturen mag inscannen en vervolgens niet hoeft te bewaren, mits duidelijk blijft dat dit de echte factuur of bon is.

Met inOrde kan je niet zelf de btw-aangifte doen. Je boekhouder of accountant doet voor jou de btw-aangifte. Wil je het wel zelf kunnen doen? Kijk dan eens naar het pakket SnelStart inKaart.

Zeker! Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al zijn betaald en welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig! In het volgende artikel vind je meer informatie over het instellen van de automatisch bankkoppeling:

De bankkoppelingen in SnelStart

Wat jij prettig vindt: je kunt je SnelStart-abonnement per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.

Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.

Ben je helemaal blij met je SnelStart pakket? je kunt je abonnement al bevestigen tijdens je proefperiode. Je betaalt pas ná de 30 dagen proefperiode. Dus je loopt geen enkel risico!
Tip Tamara Nieuwsbrief vierkant

We staan voor je klaar!

Benieuwd of inOrde voor jou het juiste boekhoudpakket is?

Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel onze adviseurs via 0222 36 30 62.