Als ondernemer besteed je het liefst zo min mogelijk tijd aan je administratie. Hoe je dit doet? Met SnelStart! Onze boekhoudtool laat je makkelijk boekhouden en supersnel factureren. Zo heb jij meer tijd voor je bedrijf.
Proefperiode startenWaarschijnlijk ben je niet gaan ondernemen omdat je zo uitkeek naar de boekhouding. Hoe fijn is het dan als je administratie op zeer gebruiksvriendelijke wijze is geautomatiseerd? Met SnelStart doe je makkelijk je administratie, zonder dat je verstand hoeft te hebben van boekhouden. Offertes, bonnetjes en facturen? Alles is zo gepiept. En voor de kosten hoef je het niet te laten.
Met SnelStart heb je geen last meer van papieren bonnetjes. Maak een duidelijke foto van je bon en sla hem op. Boek hem direct in je administratie in of sla hem op voor later. De bon gooi je weg, je administratie is weer bij.
Je maakt binnen een paar minuten een offerte. Ook als je op locatie bent, eenvoudig op je mobiel of laptop. Je kunt hem direct doorzetten naar je klant en snel omzetten tot factuur.
Nu gratis proberenStuur zoveel offertes en facturen als je wilt. Je ziet welke facturen nog niet zijn betaald en stuurt eenvoudig een betalingsherinnering.
Je btw-aangifte zelf doen? In SnelStart regel je het in een paar klikken. Je ziet al tijdens de btw-periode hoeveel je moet afdragen. Zo voorkom je verrassingen. Verzorgt je boekhouder je btw-aangifte? Ook geen probleem!
Wat kun je allemaal met SnelStart? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden van ons populaire pakket inKaart.
inKaart 19,50 per maand Probeer gratis |
|
---|---|
Functionaliteiten | |
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox |
|
Onbeperkt factureren |
|
Eenvoudige offertes maken |
|
Overzichtelijk financieel dashboard |
|
Onbeperkt bonnen scannen via app |
|
Onbeperkt aantal bankkoppelingen |
|
Onbeperkt bankafschriften inlezen |
|
Scan- & herkenfunctionaliteit |
|
Relaties en artikelen beheren |
|
Samenwerken met boekhouder |
|
Btw-verlegd factureren |
|
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK |
|
Belastingmonitor |
|
Factureren binnen EU met buitenlandse btw |
|
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur |
|
Eenvoudige betalingsherinneringen |
|
Inzicht in factuurhistorie van relaties |
|
Kolommenbalans |
|
Facturen sturen met IDEAL betaallink |
|
Btw-aangifte in één klik |
|
ICP-aangifte in één klik |
|
Gegevens uitwisselen van en naar Excel |
|
Balans- en resultaatoverzicht |
|
Onbeperkt boekhouden |
|
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen |
|
Btw-verlegd factureren met G-rekening |
|
Meerdere verkoopsjablonen |
|
Kasboekingen maken |
|
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen |
|
Uitgebreide offertes maken |
|
Prijsafspraken instellen |
|
Werken met actieprijzen en staffelkorting |
|
Marge-artikelen factureren |
|
Abonnementen (periodiek) factureren |
|
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming |
|
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie |
|
Transitorisch boeken |
|
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen |
|
Werken met kostenplaatsen |
|
Meerdere periodes met elkaar vergelijken |
|
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder |
|
Meerdere relaties in één keer factureren |
|
Verzamelfacturen per relatie |
|
Samengestelde artikelen (assembleren) |
|
Periodebalans |
|
Backorders |
|
Deelleveringen |
|
Order- en bestelhistorie per leverancier |
|
Inkoopwaarde en voorraadlijsten |
|
Financieel voorraadbeheer |
|
Inkopen |
|
Verkooporderbeheer |
|
Webshopkoppeling |
|
Pakketverzender |
|
Automatische besteladviezen |
|
Werken met barcodes |
|
Digitaal orderpicken |
|
Pick en bulklocaties |
|
Afmetingen en gewichten |
|
Bijlagen toevoegen aan boekingen |
|
Btw-aangifte berekenen en versturen |
|
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten |
|
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant |
|
Simpele uitwisseling van klantadministraties |
|
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant |
|
Klant- en leveranciersgegevens beheren |
|
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK |
|
Rapportages |
|
Factuur afdrukken en mailen |
|
Artikelbestand bijhouden |
|
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen |
|
Uitgebreid zoeken in boekingen |
|
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar |
|
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank |
|
Afschriften automatisch inlezen & boeken |
|
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen |
|
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren |
|
Gegevens importeren |
|
Offertes afdrukken / mailen |
|
Kopiëren naar creditnota's |
|
Extra velden aanmaken |
|
Prijs per extra online administratie p/m |
3,-
|
Gebruikers inbegrepen |
|
Prijs per extra gebruiker p/m |
3,75
|
'Zo makkelijk!'
"Met SnelStart is mijn boekhouding niet meer dan een invuloefening. Ik kan het iedere startende ondernemer aanraden."
'Mooi geautomatiseerd'
"Gemakkelijk dat ik de facturen vanuit SnelStart kan maken en e-mailen en dat deze gegevens automatisch in mijn boekhouding terecht komen."
'Vriendelijke service'
"Top-boekhoudprogramma: overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. En nog belangrijker: zeer goede en vriendelijke service."
Je boekhouding in SnelStart is zo opgezet. Beloofd. In 7 simpele stappen ben je er helemaal klaar voor!
Probeer SnelStart inKaart 30 dagen gratis en maak gebruik van alle functies. De proeflicentie loopt automatisch af, je zit nergens aan vast. Na de proefperiode betaal je slechts 19,50 per maand.
Wil je weten wat SnelStart voor jouw bedrijf kan betekenen? Of heb je vragen?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel een van onze productadviseurs via 0222 36 30 60 of klantenservice@snelstart.nl.
SnelStart heeft voor elk type ondernemer een geschikt pakket. We zijn er voor startende zzp’ers met een overzichtelijke boekhouding tot mkb-bedrijven met een complexe administratie.
Het pakket SnelStart inKaart - waar het op deze pagina over gaat - wordt veel gebruikt door loodgieters, elektriciens, monteurs, kappers, visagisten, schoonheidsspecialisten, stucadoors, schilders, glaszetters, adviseurs, consultants, webdesigners en fotografen.
Je kunt SnelStart heel eenvoudig uitproberen.
1. Meld je aan met je naam, bedrijfsnaam en e-mailadres en ontvangt een e-mail om je gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.
2. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen.
3. Log in via web.snelstart.nl en je kunt met je administratie aan de slag. Om je goed op weg te helpen ontvang je nog enkele e-mails.
Met de SnelStart App kun je bonnetjes en papieren facturen fotograferen en direct inboeken in je administratie. Als je een duidelijke foto maakt, mag je de bon of factuur daarna weggooien. De Belastingdienst geeft aan dat je ingescande papieren bonnen of facturen niet hoeft te bewaren, mits duidelijk is dat dit de echte factuur of bon is.
Jouw btw-aangifte wordt automatisch berekend. Vervolgens stuur je deze met een klik naar de Belastingdienst. Je kunt er voor kiezen om dit in samenwerking met een boekhouder te doen.
Je kunt op twee manieren de boekhoudsoftware van SnelStart gebruiken:
1. Op je computer, met onze desktopmodule SnelStart 12 (download hier).
2. Via je webbrowser of mobiele app, met SnelStart Web
Veel ondernemers houden hun dagelijkse administratie bij via SnelStart Web, omdat dit voor veel handelingen eenvoudiger werkt. Daarnaast is SnelStart web op ieder device (met internetverbinding) te gebruiken.
Je gegevens worden opgeslagen in dezelfde database. Wat je net in SnelStart Web hebt ingevoerd, is direct terug te zien in SnelStart 12 (en omgekeerd). Dit is ook handig wanneer je in SnelStart samenwerkt met je boekhouder.