TimeStone
Timestone is gebruiksvriendelijke urenregistratie- en facturatiesoftware voor accountants in de cloud. Met deze koppeling worden klanten gesynchroniseert en verkoopfacturen automatisch geboekt.
Hoe werkt de koppeling?
Ga in Timestone naar Instellingen -> Boekhoudkoppeling en selecteer SnelStart. Met de knop 'Koppel' wordt je via een webhook automatisch gekoppeld.
Voordelen
- Soepel uren invoeren
- Flexibel factureren
- Regie-facturen en vaste prijsafspraken
- Voorschotten beheren
- Elke tariefstructuur mogelijk
- Koppeling met SnelStart
Kosten koppeling / proefperiode
Een koppeling met SnelStart is voor Timestone gebruikers gratis inbegrepen.
Interesse in deze koppeling?
Klanten van Timestone krijgen een persoonlijke onboarding. Bij problemen in te toekomst kunnen ze contact opnemen met onze helpdesk via e-mail: info@timestone.nl.
Veelgestelde vragen
Over TimeStone
Onze missie? De makkelijkste manier voor het registreren van uren en de meest flexibele manier voor het opstellen van facturen. Dat bieden wij met onze software die specifiek voor én door accountants gemaakt is. We staan voor betrouwbaarheid, stabiliteit, efficiëntie en gebruikersgemak. In onze visie gebruikt elk gerenommeerd accountants-en administratiekantoor Timestone software.
Meer informatieDeze content is aangeleverd door onze koppelpartner.