SnelStart Kassa (voorheen ActaSmart)

SnelStart Kassa (voorheen ActaSmart) is dé alles-in-één oplossing voor jouw onderneming. Van producten scannen tot pinnen en transacties op rekening zetten: met SnelStart Kassa regel je alles op één apparaat.

Hoe werkt de koppeling?

Nieuw: SnelStart Kassa (voorheen ActaSmart)
Met SnelStart Kassa (voorheen ActaSmart) gebruik je eenvoudig een geïntegreerde kassaoplossing die volledig aansluit op je SnelStart-administratie. Je kassa is hiermee gekoppeld aan je SnelStart-administratie én het voorraadsysteem. Dit resulteert in snelheid, efficiency, betrouwbaarheid en hoger rendement. En extra service voor je klanten.

 

SnelStart is het hart van je ERP-operatie, daar houd je je klanten, artikelgroepen en artikelen bij. De gegevens worden overgenomen op de kassa. De transacties worden realtime verwerkt in je administratie; geen handmatige boekingen van kassaverkopen meer.

Contante en pintransacties worden realtime verwerkt in het kasboek of de tussenrekening PIN. Ook worden eventuele afronding en betalingsverschillen direct verwerkt. Klanten die op rekening mogen kopen, kunnen op het apparaat voor akkoord tekenen en deze transactie wordt ook direct op de betreffende debiteur geboekt.

Je hoeft met deze oplossing geen vaste kassa meer op de balie te hebben of je gebruikt deze oplossing als aanvulling op de bestaande vaste kassa. SnelStart Kassa is ook uitstekend te gebruiken door dienstverleners die op klantlocatie contant of met de pin willen afrekenen.

Voordelen

  • Direct gekoppeld aan je boekhouding: Verkooptransacties worden automatisch verwerkt in je administratie.
  • Tijdbesparend: Je voorraad wordt automatisch bijgewerkt en betaalmethoden zoals pin en contactloos betalen zijn eenvoudig in te stellen.
  • Eenvoudig in gebruik: Snel te installeren, makkelijk te bedienen en geschikt voor retail, horeca en andere branches.

Kosten koppeling / proefperiode

Gratis.

Ondersteuning

Met SnelStart Kassa heb je alles wat je nodig hebt om snel en soepel aan de slag te gaan. Onze SnelStart-specialisten helpen je bij elke stap, zodat je altijd goed van start gaat. Meer weten over SnelStart Kassa? Klik hier voor meer informatie.

Interesse in deze koppeling?

Bel voor meer ondersteuning naar 088-1101000.

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over SnelStart

SnelStart helpt ondernemers groeien in een wereld die steeds digitaler en complexer wordt.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.