Smart Event Manager
Smart Event Manager is de perfecte tool voor efficiënt en succesvol evenementbeheer. Het combineert CRM, online reserveringen, personeelsplanning, facturering en rapportages. Meer dan 1.000 locaties vertrouwen op Smart Event Manager.
Hoe werkt de koppeling?
Met de koppeling (ontwikkeld door Appconnex) worden al jouw klantgegevens en verkoopfacturen verwerkt in je SnelStart-boekhoudpakket. Door SnelStart te koppelen met je bank worden banktransacties automatisch ingelezen en gematched met de geboekte openstaande verkoopfactuur in Snelstart. De koppeling werkt deze betalingen bij in Smart Event Manager. Efficiënt, tijdbesparend en foutloos!
Voordelen
- Facturen uit Smart Event Manager die naar de klant zijn verstuurd, worden automatisch verwerkt als verkoopboekingen in SnelStart.
- Debiteuren en contactpersonen worden door de koppeling onderhouden in SnelStart.
- Omzetten en BTW-bedragen komen op de juiste grootboekrekeningen terecht.
- Facturen die in SnelStart via de bankt zijn betaald, worden in Smart Event Manager bijgewerkt als 'betaald'.
- Gebruiker ontvangt meldingen over verwerkingen die niet correct konden worden verwerkt.
Kosten koppeling / proefperiode
Neem contact op met Appconnex.
Interesse in deze koppeling?
Vragen? Neem contact op met Appconnex via support@appconnex.nl.
Meer informatieVeelgestelde vragen
Over Appconnex
Appconnex laat je applicaties naadloos samenwerken.Dit IT-bedrijf heeft ervaring met consultancy, het verbeteren van bedrijfsprocessen en het ontwikkelen van bedrijfsapplicaties.
Meer informatieDeze content is aangeleverd door onze koppelpartner.