Rister

Rister is dé bedrijfssoftware voor bedrijven in de Groen-, Grond en Infrasector. Met Rister worden veld- en kantoorprocessen geïntegreerd. Met de Rister-app hebben medewerkers in het veld altijd toegang tot hun opdrachten en weten zo precies wat ze moeten doen, waar en met welke middelen. Alle via de app ingevoerde gegevens zijn onmiddellijk beschikbaar op kantoor voor verdere verwerking. Dit geeft men op kantoor volledig inzicht in zowel afgeronde alsnog lopende opdrachten. Deze orders staan direct klaar om te factureren, zo bespaart een bedrijf tijd en energie op administratieve zaken. Naast deze financiële gegevens kan een bedrijf ook allerlei managementinformatie uit het systeem halen, denk hierbij aan de percelen van een klant, de uitgevoerde bewerkingen per machine of de verloonbare uren per medewerker.

Hoe werkt de koppeling?

Met de koppeling tussen Rister en SnelStart worden stamgegevens uitgewisseld dit voorkomt dubbele handmatige invoer en worden verkoopfacturen als verkoopboeking doorgezet naar SnelStart. Na afronden van de processen in Rister staat de factuur dus direct klaar in SnelStart voor de verdere financiële verwerking.

Voordelen

  • Voorkom fouten bij invoeren van financiële stamgegevens in Rister. Het grootboekschema en BTWcodes kunnen met een klik geïmporteerd worden vanuit SnelStart.
  • Geen dubbele handelingen bij het invoeren of bijwerken van relaties. Elke debiteur of crediteur aangemaakt of bijgewerkt in Rister wordt direct aangemaakt of bijgewerkt in SnelStart.
  • Na versturen van een factuur uit Rister staat deze direct als verkoopboeking in SnelStart klaar voor de verdere financiële verwerking.
  • Inzicht in de opbouw van de verkoopfactuur in SnelStart. Het PDF van de verkoopfactuur wordt vanuit Rister meegestuurd met de boeking en is ook in SnelStart inzichtelijk.

Kosten koppeling / proefperiode

€ 15,- per maand.

Interesse in deze koppeling?

Neem contact op via e-mailadres rister@rovecom.nl of telefoonnummer.

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over Rister

Rister is ontworpen voor bedrijven in de Groen, Grond en Infra sector die behoefte hebben aan een eenvoudige maar krachtige oplossing om veld- en kantoorprocessen efficiënt te laten samenwerken.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inKaart inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Planning Projectadministratie Urenregistratie

Branche

Agrarisch Bouw Transport

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?