RADAR Software CRM voor accountancy
Vanuit RADAR CRM worden de klantgegevens automatisch gesynchroniseerd in SnelStart. Op het moment van verwerken van een factuur in RADAR, worden naast het updaten van de klantgegevens ook de factuurregels direct en automatisch geboekt in de financiële administratie.
Hoe werkt de koppeling?
Wanneer je al gebruiker bent van RADAR software, dan kan je de koppeling eenvoudig en gratis activeren. Ben je nog geen RADAR klant, neem dan contact op met onze servicedesk: 070 3815704 of servicedesk@radarsoftware.nl
Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Voordelen
- Klantgegevens worden maar één keer ingevoerd
- Mutaties worden gesynchroniseerd
- Foutloze boekingen
- Bespaart tijd
Interesse in deze koppeling?
Heb je vragen? Neem contact op via de servicedesk via servicedesk@radarsoftware.nl
Veelgestelde vragen
Over RADAR
RADAR ontwikkelt al meer dan 18 jaar een CRM applicatie voor de accountancybranche.
Meer informatieDeze content is aangeleverd door onze koppelpartner.