FlxOrderScan
FlxOrderScan maakt verkooporders aan de hand van de door jou gescande producten. Door middel van een barcodescanner met een webpagina selecteer je de betreffende klant vanuit je SnelStart-administratie en scan je de betreffende producten.
Hoe werkt de koppeling?
FlxOrderScan biedt de mogelijkheid om op de scanner direct de klant te laten tekenen voor ontvangst en de afleverbon kan per e-mail worden verstuurd naar de klant. Op basis van de gekozen klant en de gescande producten wordt automatisch een verkooporder aangemaakt in de SnelStart administratie bij de gekozen klant.
Voordelen
- Directe koppeling met SnelStart.
- Ondertekening voor ontvangst door klant en direct afleverbon per e-mail versturen.
- Te gebruiken op mobiel (afhankelijk van scanmogelijkheden van uw apparaat) of barcodescanner met webpagina.
- Gebruiksvriendelijk, eenvoudig en minder kans op fouten bij invoer.
- Direct te gebruiken vanuit het magazijn via WiFi of 4G onderweg.
Kosten koppeling / proefperiode
Afstemmen met FlxSoft.
Interesse in deze koppeling?
Neem voor meer informatie contact op via e-mailadres info@adlevo.nl of telefoonnummer 0180- 222 093.
Veelgestelde vragen
Over Adlevo-Flxsoft
IT-ontzorging voor het MKB. Van je procesanalyse tot begeleiding bij de implementatie van je software.
Meer informatieDeze content is aangeleverd door onze koppelpartner.