Crafter
Met Crafter kun je op een gemakkelijke manier je buitendienst digitaliseren. Plan je medewerkers in via het digitale planboard, met de stamgegevens uit SnelStart. Vervolgens kunnen je medewerkers in de buitendienst een digitale werkbon invullen via hun app. Nadat jij de ingevulde werkbonnen hebt gecontroleerd, kun je de gegevens met één druk op de knop terugsturen naar SnelStart, om ze daar direct te factureren.
Hoe werkt de koppeling?
Bij Crafter staat gemak op de eerste plaats. Het is een makkelijk pakket die ontwikkeld is vanuit de praktijk. Dit betekent dus dat je op een snelle manier van start kunt met het digitaliseren van je buitendienst.
Voordelen
- Efficiënt je buitendienst plannen met online planning
- Nooit meer papieren werkbonnen
- Bespaar veel administratietijd en voorkom fouten
- Volledig geïntegreerd met je Snelstart administratie
- Krijg veel overzicht in de status van je werkproces
Kosten koppeling / proefperiode
Gratis proefperiode van 14 dagen, daarna €10 per maand.
Interesse in deze koppeling?
Om de koppeling te leggen maak je eerst een account aan via www.getcrafter.com. Vervolgens ga je naar Instellingen > Bedrijfsgegevens > SnelStart en volg hier de stappen om de koppeling te leggen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze support afdeling.
Bezoek de websiteVeelgestelde vragen
Over Crafter
Mocht je er niet uitkomen bij het leggen van de koppeling, dan helpt onze supportafdeling je hier graag bij verder. Daarnaast geven we je ook graag een korte demo van de werking van het pakket, zodat je snel van start kunt.
Meer informatieDeze content is aangeleverd door onze koppelpartner.