inKaart

19,50 per maand

SnelStart inKaart geeft je de vrijheid om te beslissen wat je zelf kunt en wat je graag overlaat aan je boekhouder of accountant. Zo houd je grip op je financiën en je bedrijf.

Probeer nu gratis
SnelStart_web-screen

Makkelijk boekhouden

SnelStart inKaart maakt boekhouden makkelijk. Wil jij meer tijd besteden aan je onderneming, snel factureren en zorgeloos boekhouden? SnelStart inKaart is de juiste keuze!

inKaart-1

Facturen en herinneringen versturen

Stuur zoveel offertes en facturen als je wilt. Op het dashboard zie je welke facturen nog niet betaald zijn en met een druk op de knop verstuur je een eenvoudige betalingsherinnering.

Offertes versturen

Altijd en overal onbeperkt offertes maken en versturen. Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Maar dat is het niet! Maak eenvoudig op locatie, binnen een paar minuten een offerte. Zo vanaf je mobiel of laptop. Verstuur de offerte naar de klant en zet hem snel om in een factuur.

Bonnetjes scannen

Zit jouw dashboardkastje ook propvol met zakelijke bonnetjes? Of staat er een uitpuilende schoenendoos onder je bureau? SnelStart inKaart lost dit voor je op. Maak een duidelijke foto van de hele bon en sla hem op. Boek hem direct in je administratie in of sla hem op voor later. De bon gooi je weg, je administratie is weer bij.

Btw-aangifte snel geregeld

Je btw-aangifte zelf doen? In SnelStart regel je het in een paar klikken. Via je dashboard zie je al tijdens de btw-periode welk bedrag je de Belastingdienst schuldig bent. Zo sta je nooit voor verrassingen. Laat je de btw-aangifte liever aan je boekhouder over? Ook geen probleem! Want dat is de kern van SnelStart inKaart: je regelt het samen. 

Probeer gratis
inKaart-5

Ondernemers werken met inKaart
"Ik ben zeer tevreden over SnelStart. Het werkt makkelijk en overzichtelijk. En met de app op de telefoon heb ik altijd inzicht in de administratie."

Jan Nagtegaal

Functionaliteiten inKaart

Wat kun je allemaal met het pakket inKaart? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden.

 
inKaart 19,50 per maand Probeer gratis

inBalans 35,50 per maand Demo bekijken

inZicht 48,50 per maand Demo bekijken
Functionaliteiten
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox
Onbeperkt factureren
Eenvoudige offertes maken
Overzichtelijk financieel dashboard
Onbeperkt bonnen scannen via app
Onbeperkt aantal bankkoppelingen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Scan- & herkenfunctionaliteit
Relaties en artikelen beheren
Samenwerken met boekhouder
Btw-verlegd factureren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Belastingmonitor
Factureren binnen EU met buitenlandse btw
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Eenvoudige betalingsherinneringen
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Kolommenbalans
Facturen sturen met IDEAL betaallink
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Gegevens uitwisselen van en naar Excel
Balans- en resultaatoverzicht
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Btw-verlegd factureren met G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Kasboekingen maken
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen
Uitgebreide offertes maken
Prijsafspraken instellen
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Transitorisch boeken
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen
Werken met kostenplaatsen
Meerdere periodes met elkaar vergelijken
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder
Meerdere relaties in één keer factureren
Verzamelfacturen per relatie
Samengestelde artikelen (assembleren)
Periodebalans
Backorders
Deelleveringen
Order- en bestelhistorie per leverancier
Inkoopwaarde en voorraadlijsten
Financieel voorraadbeheer
Inkopen
Verkooporderbeheer
Webshopkoppeling
Pakketverzender
Automatische besteladviezen
Werken met barcodes
Digitaal orderpicken
Pick en bulklocaties
Afmetingen en gewichten
Bijlagen toevoegen aan boekingen
Btw-aangifte berekenen en versturen
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant
Simpele uitwisseling van klantadministraties
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant
Klant- en leveranciersgegevens beheren
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Rapportages
Factuur afdrukken en mailen
Artikelbestand bijhouden
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen
Uitgebreid zoeken in boekingen
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank
Afschriften automatisch inlezen & boeken
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren
Gegevens importeren
Offertes afdrukken / mailen
Kopiëren naar creditnota's
Extra velden aanmaken
Prijs per extra online administratie p/m
3,-
3,-
3,-
Prijs per extra gebruiker p/m
3,75
6,-
9,50
Toon volledige vergelijking

Eenvoudig koppelen met 300+ softwareprogramma's

SnelStart koppel je eenvoudig met software die je al gebruikt. Stel zelf samen wat je nodig hebt en bespaar een hoop tijd door optimale automatisering van je werkprocessen.

Kies uit meer dan 300 koppelingen waarmee je realtime koppelt en veilig data uitwisselt.

MKB Brandstof partnerlogo
Mollie-logo
Partner logo - Rabobank
Shopify-Logo
Partner logo - bol webshop

Dit vinden je collega-ondernemers van SnelStart

Zeer gebruiksvriendelijk. Aanrader!

"Ik werk al bijna 10 jaar met dit boekhoudprogramma. Een ideaal programma wat met zijn tijd mee gaat en zeer gebruiksvriendelijk is. Dit maakt het boekhouden wat aangenamer. Aanrader!"
Sandra Telgen

Portret_Erlinde Kramer
"SnelStart betekent voor mij gemak en dat je weet dat het goed gaat."

Erlinde Kramer
Jewels with Flair
portret_Nathalie
"Een pakket waarbij je zo min mogelijk werkt hebt, is heel handig als je veel onderweg bent zoals ik."
Nathalie Menke
ME professionals
Portret_Humphrey Kieboom
"Het gaat heel makkelijk. Je hebt een bonnetje, maakt er een foto van, opslaan en weer aan het werk."
Humprey Kieboom
HK betonlook

Ook makkelijk boekhouden?

Probeer SnelStart inStap - inclusief álle functionaliteiten! - nu 30 dagen lang gratis. De proefperiode loopt automatisch af, dus je zit nergens aan vast.

Meestgestelde vragen

SnelStart inKaart kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement stopt vanzelf en wordt pas definitief als je hem zelf activeert.

Je kan bonnetjes of papieren facturen fotograferen met de app. De Belastingdienst geeft aan dat je papieren bonnetjes of facturen mag inscannen en vervolgens niet hoeft te bewaren, mits duidelijk blijft dat dit de echte factuur of bon is.

Ben je helemaal blij met je SnelStart pakket? je kunt je abonnement al bevestigen tijdens je proefperiode. Je betaalt pas ná de 30 dagen proefperiode. Dus je loopt geen enkel risico!

Jouw btw-aangifte wordt automatisch berekend. Vervolgens stuur je deze met een klik naar de Belastingdienst. Je kunt er voor kiezen om dit in samenwerking met een boekhouder te doen.

Met een SnelStart-licentie heb jij de mogelijkheid om je boekhouder een uitnodiging te sturen om online samen te werken. Het administratiekantoor krijgt dan rechten om in de administratie te kijken en te werken.

Zeker! Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al zijn betaald en welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig! In het volgende artikel vind je meer informatie over het instellen van de automatisch bankkoppeling:

De bankkoppelingen in SnelStart

Wat jij prettig vindt: je kunt je SnelStart-abonnement per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.

Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.

De naam verklapt het al: SnelStart Web is de online versie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, tablet of mobiel log je overal ter wereld in.

SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider. Hierin kun je werken in online administraties, maar het programma zelf staat lokaal opgeslagen.

Alles wat jij in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom.

In een proeflicentie is één administratie en één gebruiker inbegrepen. Lees hier meer over onze pakket en verbruikskosten.
Accountant-Boekhouden-5

Wat kan SnelStart voor jou betekenen?

Benieuwd of inKaart voor jou het juiste boekhoudpakket is?

Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel onze adviseurs via 0222 36 30 62.