Met de SnelStart SalesApp geef je het verkoopteam de tools in handen om snel en goed voorbereid op pad te gaan. Van klantgegevens en een product catalogus tot het plaatsen van orders. Met de SalesApp kan alles eenvoudig vanuit één app. Zo houd je meer tijd over voor waar het echt om gaat: verkopen.
Met de SnelStart SalesApp kunnen je verkopers voor aanvang van een gesprek de historische klantinformatie bekijken. Zo gaan ze goed voorbereid het gesprek in. Tijdens het klantbezoek kunnen ze met de digitale productcatalogus producten laten zien en direct aan een order toevoegen. Ook is het mogelijk om de order direct te laten ondertekenen. dit alles kan eenvoudig via de webbrowser op je tablet, telefoon op laptop.
De SnelStart SalesApp zorgt ervoor dat je verkoopteam altijd toegang heeft tot essentiële klantgegevens, zowel on- als offline. Hierdoor kunnen ze altijd door klantbestanden bladeren, nieuwe klanten toevoegen en bestaande klantinformatie up-to-date houden, ook zonder internetverbinding.
Binnen de app kunnen verkopers eenvoudig nabijgelegen klanten vinden en routes opvragen. Dit voorkomt tijdsverlies en zorgt voor efficiëntie bij het plannen van routes.
Adviesgesprek aanvragenMet de uitgebreide productcatalogus in de SalesApp kan je verkoopteam eenvoudig een compleet overzicht van het assortiment laten zien. De catalogus ondersteunt niet alleen productafbeeldingen maar ook sfeerbeelden.
Dankzij de geïntegreerde prijslijsten kunnen je verkopers snel reageren op klantverzoeken. Binnen de app is de actuele prijs zichtbaar en kunnen prijsafspraken direct verwerkt worden.
Met de SalesApp kunnen verkopers makkelijk het product laten zien en direct een bestelling plaatsen.
De automatische orderverwerking tussen zorgt voor minder fouten en meer tijd voor verkopers om klanten te bedienen.
Doordat je klanten sneller de juiste bestelling ontvangen verhoog je de klanttevredenheid en de kans op herhaalaankopen.
Het plaatsen van een order gaat sneller dan ooit met de SnelStart SalesApp. Alle noodzakelijke gegevens, zoals klant-, order- en artikelinformatie, worden automatisch gesynchroniseerd met je SnelStart-administratie, waardoor handmatig invoeren tot het verleden behoort.
Dit bespaart niet alleen veel tijd. Het verkleint ook de kans op fouten. Orders worden direct verwerkt, producten worden sneller geleverd en de service gaat omhoog door snellere levering van de juiste producten.
Adviesgesprek aanvragenMet deze mobiele B2B sales applicatie is het eenvoudig om de hele digitale product catalogus in te zien en artikelen via de iPad of een Android apparaat te verkopen.
Orders die door de buitendienst verkocht worden krijgen we nu digitaal binnen en kunnen we direct verwerken.
De SalesApp is een heel mooi product, ongelofelijk makkelijk in gebruik en tijdbesparend.
Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met hun administratie. Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.