Je eigen bestelportaal voor klanten

Vanaf € 110,- per maand + eenmalig € 475,- excl. btw

Kost het verwerken van bestellingen je veel tijd en moeite? Blijven klanten afhaken door een onduidelijk bestelproces of verouderde productinformatie?

Met het SnelStart Bestelportaal presenteer je jouw assortiment overzichtelijk én bied je (vaste) klanten een snelle, gebruiksvriendelijke manier om bestellingen te plaatsen. Koppel het Bestelportaal direct aan je SnelStart-administratie en automatiseer het volledige bestelproces, van order tot facturatie.

Plan een gratis adviesgesprek
dashboard

Bespaar tijd op verwerken van orders

Versimpel de afhandeling van je bestellingen en bied je klanten een eigen bestelportaal aan. Koppel je SnelStart-administratie aan het Bestelportaal en wissel veilig en snel product- en klantgegevens uit. Via het Bestelportaal presenteer je eenvoudig een actueel aanbod van je assortiment. Geplaatste orders worden automatisch doorgestuurd en verwerkt in je SnelStart-administratie. Handmatig overtypen is hierdoor verleden tijd. 

Verkoper presenteert producten

Overzichtelijk producten presenteren

Worstelen je klanten met het vinden van producten in jouw assortiment? Een onoverzichtelijk aanbod kan zorgen voor frustratie en gemiste orders. Met het Bestelportaal deel je jouw producten overzichtelijk in categorieën en catalogussen in, waardoor klanten snel kunnen vinden wat ze nodig hebben.

Voeg eenvoudig productafbeeldingen en beschrijvingen toe en zorg dat je aanbod altijd actueel is, dankzij de koppeling met je SnelStart-administratie. Dit verhoogt het gebruiksgemak en stimuleert herhaalbestellingen.

Plan een adviesgesprek

Vereenvoudig je bestelproces

Een ingewikkeld bestelproces kan klanten afschrikken en leiden tot afhakers. Met het SnelStart Bestelportaal maak je het klanten makkelijk om een bestelling te plaatsen. Dankzij de handige winkelmandfunctie kunnen ze producten vanuit de catalogus, zoekresultaten of hun favorietenlijst in één klik in de winkelmand plaatsen.

Conceptorders kunnen zonder moeite worden omgezet in definitieve bestellingen. Hierdoor versnel je niet alleen het bestelproces, maar verhoog je ook de kans op herhalingsaankopen.

Makkelijk producten bestellen via catalogus
handshake

Gebruiksvriendelijk bestelproces voor klanten

Presenteer overzichtelijk je producten. Laat klanten eenvoudig producten opzoeken en sneller een bestelling plaatsen.

stocks

In minder tijd orders verwerken

Met automatische orderverwerking is handmatig overtypen niet meer nodig. Zo bespaar je tijd en voorkom je fouten.

box-circle-check

Supersnel gegevens verwerken

Wissel via de handige koppeling supersnel product- en klantgegevens uit tussen je SnelStart-administratie en het Bestelportaal.

Snel en efficiënt producten opzoeken

Snel en efficiënt producten opzoeken

Door producten van een barcode of QR-code te voorzien, kunnen klanten gemakkelijk hun eerder gekochte producten scannen en direct opnieuw bestellen via de catalogus. Dit bespaart tijd en voorkomt fouten.

Het Bestelportaal zorgt ervoor dat je klanten snel en efficiënt door je aanbod kunnen navigeren, zodat ze altijd snel de juiste producten kunnen vinden.

Adviesgesprek inplannen
SforSoftware-ok
"Met deze applicatie is het eenvoudig om de hele digitale product catalogus in te zien en artikelen te verkopen."
S for Software
Veense wolhandel logo
“Het grootste voordeel is dat onze klanten nu zelf bestellingen kunnen plaatsen waardoor we veel minder druk zijn met het verwerken van orders.”
Veense Wolhandel
Zon impex logo
“Mooi product, ongelofelijk makkelijk in gebruik en tijdbesparend.”

Zon Impex trading
contact-block

Hulp nodig bij het maken van een keuze?

Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met hun administratie. Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.