Krijg eenvoudig grip op je administratie en verwerk orders sneller dan ooit met de Lightspeed-koppeling van SnelStart. Automatiseer je order- en voorraadbeheer en zeg vaarwel tegen handmatig werk. Zo richt je je processen efficiënter in en houd je meer tijd over voor ondernemen.
Ik wil adviesMet de koppeling tussen Lightspeed en SnelStart bespaar je waardevolle tijd en voorkom je fouten in je administratie. Bestellingen, klantgegevens en voorraad worden automatisch overgenomen. Zo vermijd je handwerk en krijg je meer tijd voor je bedrijf.
Met de koppeling tussen je Lightspeed-webshop en je SnelStart-administratie worden alle bestellingen automatisch ingelezen en verwerkt. De koppeling neemt niet alleen de bestelde producten over, maar ook verzendinformatie, klantgegevens en eventuele ordernotities.
Afwijkende verzendadressen of opmerkingen van klanten worden direct overgenomen, zonder handmatige invoer. Zo stroomlijn je het orderverwerkingsproces, verminder je fouten en blijft je administratie up-to-date.
Plan een adviesgesprekVoorraadbeheer wordt eenvoudiger en overzichtelijker met automatische synchronisatie van je voorraadstatus tussen SnelStart en Lightspeed. Zo heb je altijd actueel inzicht in je beschikbare voorraad.
De SnelStart-koppeling haalt automatisch openstaande orders op en past de voorraadstatus in realtime aan. Artikelen die al op order staan, worden automatisch als niet beschikbaar weergegeven in je webshop. Dit voorkomt dubbele verkopen en zorgt voor een betrouwbaar voorraadoverzicht, wat bijdraagt aan een betere klantervaring.
De koppeling zorgt dat je productinformatie tussen Lightspeed en SnelStart altijd synchroon loopt. Producten die nieuw zijn ingevoerd in SnelStart worden automatisch toegevoegd aan je webshop, inclusief informatie als artikelcodes, omschrijvingen en prijzen.
Dit voorkomt dubbel werk, minimaliseert fouten bij artikelbeheer en zorgt dat je webshop altijd up-to-date is, zonder extra handelingen.
Ik wil adviesMet automatische orderverwerking is handmatig overtypen niet meer nodig. Zo bespaar je tijd en voorkom je fouten.
Grijp niet meer mis. Via de uitbreiding is je webshopvoorraad altijd gelijk aan de voorraad in je SnelStart-administratie.
Stuur automatische statusupdates naar je klant . Hiermee verhoog je je servicelevel zonder extra handmatige inspanningen.
Benieuwd hoe SnelStart jouw bedrijfsprocessen kan automatiseren en vereenvoudigen? Plan een vrijblijvend adviesgesprek met onze productspecialist en ontdek de beste oplossing voor jouw bedrijf.
Plan een adviesgesprekOm je Lightspeed-webshop te kunnen koppelen aan SnelStart heb je SnelStart 10.72 of hoger nodig.
Koppelen is mogelijk met MQL/SQL/LocalDB/OnlineDB.
Het koppelen van je SnelStart-administratie aan je Lightspeed-webshop kost eenmalig € 250,- excl. BTW.
Het eerste jaar zijn de onderhoudskosten inbegrepen bij de kostprijs. Vanaf het tweede jaar bedragen de onderhoudskosten 20% van de kostprijs.
Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met hun administratie. Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.