''Vanuit onze zelfsturende organisatie is er initiatief genomen uit diverse teams om lid te worden van KSF. Dagelijks hebben wij via diverse kanalen veel klantcontact'', zegt Frits Ploeg. ''Door ons aan te sluiten zullen wij onze ervaringen delen met andere leden van de KSF zodat dit voor alle partijen een meerwaarde kan opleveren. Vanuit de diverse afdelingen van SnelStart zullen de sessies van de KSF met veel belangstelling worden gevolgd.''
Klantcontact is door de verschillende nieuwe contactkanalen en intensieve samenwerkingen met andere afdelingen een steeds breder vakgebied aan het worden. De KFS ziet een steeds bredere doelgroep interesse tonen in hun activiteiten.
Geeske ter Gussinklo, directeur van de KSF vult hier verder op aan: ''Als dat zoals nu leidt tot een lidmaatschap dat wordt gedragen door directie, marketing en klantenservice, is onze missie geslaagd: organisaties kennis en ervaring met elkaar laten delen om nog meer podium voor klantcontact te bieden. Het vakgebied en de mensen die erin werken verdienen dat. Wij zijn als branchevereniging voor klantcontact blij dat een organisatie zich aansluit vanuit de intrinsieke behoefte kennis te delen, zoals SnelStart nu doet. En wat leuk dat we nu een lid op Texel hebben.''
Over de Klantenservice Federatie (KSF)
De KSF is de branchevereniging voor klantcontact en is het platform voor kwalitatief hoogstaande kennisdeling en belangenbehartiging, met een uitgebreid netwerk, voor contactcenters, toeleveranciers en zzp'ers.