go2UBL was een jaar geleden de eerste partner die koppelde met SnelStart via de API, het online platform van SnelStart. De door go2UBL geconverteerde inkoopfacturen verschijnen direct in het dagboek inkoop van een online administratie in SnelStart. Hierdoor is het niet nodig om de PDF- en UBL-documenten in te lezen vanaf een vaste locatie op de pc.
TriFact365 levert een realtime cloudoplossing voor de verwerking van verkoopfacturen, inkoopfacturen en bonnetjes. De webapplicatie werkt met een zelflerend algoritme, dat binnen een paar seconden een boekingsvoorstel aanbiedt op basis van de ingevoerde factuur. Naast het aanleveren van de boekingen biedt TriFact365 als aanvulling op SnelStart ook uitgebreide autorisatiemogelijkheden.
Met Zenvoices worden bonnen en facturen sneller en makkelijker in de SnelStart-administratie verwerkt. E-facturen, gescande of digitale facturen kunnen aangeleverd worden per e-mail of met de mobiele app, waarna geheel automatisch een boekingsvoorstel gemaakt wordt. Na goedkeuring van het boekingsvoorstel wordt dit in SnelStart geboekt. Ook kunnen facturen digitaal geautoriseerd worden met Zenvoices.
Om de verwerking van grote hoeveelheden facturen voor bedrijven makkelijker en sneller te maken, ontwikkelde SnelStart-partner Storecove een online dienst die 100 procent van de factuurstroom voor zijn rekening neemt. Deze 100% factuurstroom houdt in dat facturen vanuit alle leveranciers direct en automatisch worden geïmporteerd in SnelStart. Zelf zoeken, downloaden en uploaden is dan niet meer nodig.