Met deze koppeling besparen ondernemers veel tijd

Ben je iedere maand veel tijd kwijt aan het verwerken van alle bedragen die op je zakelijke bankrekening worden bij- en afgeboekt? Stel je eens voor dat al deze bankmutaties automatisch verwerkt worden... En je er bijna geen omkijken meer naar hebt.

Minder tijd en minder fouten

Gegevens overtypen en het handmatig controleren of facturen zijn betaald kost veel tijd. Daarnaast zie je snel iets over het hoofd en is een foutje zo gemaakt. Dat kan anders! Dankzij de bankkoppeling kun je jouw zakelijke bankrekening koppelen aan je administratie en wordt een deel van je boekhouding geautomatiseerd.

Koppel je bankrekening aan je boekhoudsoftware

Dankzij de bankkoppeling, worden de bankmutaties automatisch elke nacht opgehaald en op de goede plek in je boekhouding gezet. Zo is een deel van je administratie direct bijgewerkt. Bij het openen van je boekhoudsoftware zie je meteen welke facturen nog niet betaald zijn, zodat je snel even een betalingsherinnering kunt versturen naar je klant.

Daarnaast hoef je de betaalde verkoopfacturen niet meer zelf als betaald te registreren, deze worden namelijk direct gematcht met de inkomsten op je bankrekening. Je ziet natuurlijk ook welke inkoopfacturen je zelf nog moet betalen.

Doordat je boekhoudsoftware zelflerend is, worden de boekingen steeds beter naarmate je er meer hebt verwerkt. Je hoeft alleen nog maar na te kijken of alles goed is gegaan. Handig!

Met deze banken kun je koppelen

Op dit moment koppelt SnelStart aan ABN Amro, Rabobank, ING, Knab en Triodos. Op deze pagina vind je informatie over hoe je kunt koppelen met deze banken.

Vind je het instellen van deze koppeling lastig? Vraag dan hulp aan je boekhouder of accountant. Kijk op deze pagina als je nog een boekhouder of accountant zoekt.

Wat kost dat?

Een bankkoppeling kost je bij SnelStart niets extra. Je mag zoveel bankmutaties ophalen als je wilt. Sommige banken brengen wel kosten in rekening voor de koppeling. Die zijn meestal laag en makkelijk terug te verdienen.

Heb je een andere bank? Geen probleem!

Heb je een zakelijke rekening bij een andere bank? Geen probleem! Ook dan kun je bankmutaties inlezen in je administratie. Dit doe je handmatig door (bijvoorbeeld eens per maand) je afschriften te downloaden vanuit je bankomgeving om deze vervolgens weer te uploaden in SnelStart. Dit vraagt om iets meer handelingen maar scheelt nog steeds veel handmatig werk.

In dit stappenplan lees je hoe je bankafschriften handmatig inboekt via SnelStart 12

In dit stappenplan lees je hoe je bankafschriften handmatig inboekt via SnelStart Web

Meer tijd besparen?

Gebruik je nog geen SnelStart? Met SnelStart kun je niet alleen je automatisch bankmutaties verwerken, je bent ook sneller klaar met de rest van je administratie. Lees hier hoe je tijd bespaart op jouw boekhouding.

Slimme softwarekoppelingen

Word jij ook zo moedeloos van uren achter je computer gegevens overnemen in je boekhouding? Bankmutaties overtypen, orders invoeren, werkbonnen ontcijferen? Het kost je veel tijd en een foutje is zo gemaakt.

Er is een oplossing! De boekhoudsoftware van SnelStart koppel je gemakkelijk aan heel veel andere softwareoplossingen. Zo worden gegevens automatisch overgenomen in je boekhouding.

 

Slimmer en sneller boekhouden?

Met SnelStart kies je zelf in hoeverre je je administratie automatiseert. Van razendsnel factureren en optimaal inzicht in je cijfers tot een geautomatiseerd debiteurenbeheer en/of voorraadbeheer. Bekijk nu welk pakket bij jouw bedrijf past. Bekijk meer
Aan dit artikel kunnen geen rechten worden ontleend. De inhoud is met de grootste zorg samengesteld.