In de training Factureren en Boekhouden leer je optimaal gebruikmaken van de functies van SnelStart. Na deze training kun je zelfstandig aan de slag met SnelStart in jouw bedrijf of organisatie.
Direct inschrijvenJe leert in een vlot tempo hoe je optimaal gebruik maakt van de functionaliteit in SnelStart, zowel in SnelStart Web als in SnelStart 12. Van het aanmaken van klanten, leveranciers en artikelen, het maken van facturen en het zelfstandig beginnen met je boekhouding van de eerste instelling tot de eerste boekingen. Deze training behandelt alle essentiële functies in SnelStart voor de beginnende SnelStart gebruiker.
Een introductie van SnelStart en de instellingen.
Accountant toevoegen, sjablonen opmaken (Nederlands, Engels en met btw-verlegd) en artikelen beheren.
Techniek en beheer (back-up), toegang via web en app en interface en dashboarding.
Meerdere administraties aanmaken, klanten en leveranciers beheren, verkoopfacturen maken, inkoopfacturen boeken met scan & herken en een koppeling maken met je bank.
De training vindt plaats op diverse locaties.