Hoe evolueren we ons bedrijfsmodel om te voldoen aan de eisen van een beter geïnformeerde, minder geduldige en meer digitale klant? Hoe positioneren we ons merk en bedrijf als de stem van vertrouwen binnen onze sector, terwijl we gelijktijdig klanten aantrekken en ons onderscheiden van de concurrentie?
Aanmelden Masterclass
• Hoe speelt je organisatie in op fundamentele verschuivingen in de markt?
• Gevolgen voor de rol van marketing en sales?
• De digitale klantreis
• Typen content die effectief zijn om meer verkeer en leads aan te trekken?
• Hoe verandert mijn verkoop als ik met deze soorten content aan de slag ga?
• Welke rol speelt de komst van Artificial intelligence (AI) en hoe zet ik het in?
• Video en beeld de betrokkenheid van kopers vergroten?
• Welke typen content zijn het meest effectief als verkoop instrument?
• Wat heb ik nodig om dit op een efficiënte manier in te zetten?
Tijdens de pauze zorgen wij voor een hapje en een drankje.
• Welke impact kan ik verwachten als we content inzetten in het sales proces?
• Wat is de meest effectieve manier om dit in te zetten?
• Hoe kan ik mijn verkoopteam meekrijgen om dit structureel in te zetten?
• Welke rol voor verkopers in de (minder) complexe producten of diensten?
• Hoe kunnen bedrijven het vertrouwen van klanten winnen
• Wat houdt een implementatie van ‘selfservice’ website ervaringen in?
Training | Datum | Tijd | Locatie | Kosten | |
---|---|---|---|---|---|
Digitale sales en marketing | Vrijdag 6 december | 09:30 - 16:30 | Barneveld | €795 | Inschrijven |
Training Digitale sales en marketing |
Datum Vrijdag 6 december |
Tijd 09:30 - 16:30 |
Locatie Barneveld |
Kosten €795 |
Inschrijven |
De masterclass wordt gegeven door Essenzo Businessschool, onderdeel van SnelStart.