Fiscaal-8

Digitale sales en marketing

Innovatie en uitmuntendheid in digitale sales en marketing.

Hoe evolueren we ons bedrijfsmodel om te voldoen aan de eisen van een beter geïnformeerde, minder geduldige en meer digitale klant? Hoe positioneren we ons merk en bedrijf als de stem van vertrouwen binnen onze sector, terwijl we gelijktijdig klanten aantrekken en ons onderscheiden van de concurrentie?

Aanmelden Masterclass

Programma

• Hoe speelt je organisatie in op fundamentele verschuivingen in de markt?
• Gevolgen voor de rol van marketing en sales?
• De digitale klantreis

• Typen content die effectief zijn om meer verkeer en leads aan te trekken?
• Hoe verandert mijn verkoop als ik met deze soorten content aan de slag ga?
• Welke rol speelt de komst van Artificial intelligence (AI) en hoe zet ik het in?

Tijdens de pauze zorgen wij voor een hapje en een drankje.

• Welke impact kan ik verwachten als we content inzetten in het sales proces?
• Wat is de meest effectieve manier om dit in te zetten?
• Hoe kan ik mijn verkoopteam meekrijgen om dit structureel in te zetten?

• Welke rol voor verkopers in de (minder) complexe producten of diensten?
• Hoe kunnen bedrijven het vertrouwen van klanten winnen
• Wat houdt een implementatie van ‘selfservice’ website ervaringen in?

Na deze masterclass:

face-smile

Ken je de "They Ask, You Answer" filosofie

face-smile

Heb je concrete strategieën en tactieken geleerd

face-smile

Weet je hoe conversies te verhogen

Meld je direct aan

Training Datum Tijd Locatie Kosten
Digitale sales en marketing 17 april 09:30 - 16:30 Amersfoort € 895 Aanmelden
Digitale sales en marketing 7 oktober 09:30 - 16:30 Amersfoort € 895 Aanmelden
Training
Digitale sales en marketing
Datum
17 april
Tijd
09:30 - 16:30
Locatie
Amersfoort
Kosten
€ 895
Aanmelden
Training
Digitale sales en marketing
Datum
7 oktober
Tijd
09:30 - 16:30
Locatie
Amersfoort
Kosten
€ 895
Aanmelden

Doelgroep

Deze masterclass is speciaal ontwikkeld voor MKB-ondernemers, die geïnteresseerd zijn in een nieuwe aanpak voor hun sales en marketing.

Trainers

Lucas Doornhein is een expert in de “They Ask, You Answer” filosofie. Hij begeleidt je door de fundamenten van succesvolle digitale marketing en verkoopstrategieën in een snel veranderend landschap. Lucas past deze filosofie sinds 2018 toe bij lokale en internationale organisaties. Momenteel is hij werkzaam als ondernemer, trainer en coach.

Meld je nu aan voor de masterclass
Digitale sales en marketing

De masterclass wordt gegeven door Essenzo Businessschool, onderdeel van SnelStart.