Op dinsdag 26 november komen we bij elkaar in De Werelt in Lunteren. We presenteren de vernieuwde versie van de vertrouwde SnelStart-software. Ervaar hoe onze vernieuwde applicatie je helpt om snel en veilig te werken. Ben jij bij deze primeur?
Ervaar de functionaliteiten binnen de product-onderdelen.
Let op: je kunt maximaal 1 sessie per tijdvak bijwonen.
De break-outsessies gaan dieper in op de productonderdelen. Er zijn 3 tijdvakken. Kies bij het aanmelden 1 sessie per tijdvak. Alle sessies worden opgenomen en alle Aangenaam-bezoekers ontvangen in de weken na afloop de opnames.
Maak kennis met de boekhoud-functionaliteiten in de vernieuwde software. Hoe werk je met de vernieuwde applicatie? Hoe zien de verbeteringen eruit?
Maak kennis met de facturatie-functionaliteiten in de vernieuwde software. Hoe werk je met de vernieuwde applicatie? Hoe zien de verbeteringen eruit?
Profiteren jouw klanten met een webwinkel of handelsbedrijf al van de voordelen van order- en voorraadbeheerfunctionaliteiten? Met het pakket inHandel bijvoorbeeld, heb je controle over je voorraden, ook als je verkoopt via online én offline kanalen. Je ziet direct welke artikelen klaarstaan voor verzending of facturering, hoeveel je in bestelling hebt staan en wat alle backorders zijn. Zo stuur je tijdig bij en koop je slim nieuwe voorraden in.
In deze sessie maak je kennis met de order- en voorraadbeheer-functionaliteiten in de vernieuwde software.
Na het volgen van deze sessie weet je welke klanten hun processen efficiënter kunnen inrichten met inHandel of inControle.
We staan voor je klaar.
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Je kunt bellen met onze accountmanagers op 0222 36 30 62
Stel je liever een vraag via e-mail? Stuur dan een berichtje naar accountant@snelstart.nl.