Stap 1. Download de SnelStart-software
Van bedrijfsgegevens invullen tot de btw-aangifte. Om een goede administratie te voeren is het belangrijk om eerst de basis goed in te stellen.
Start met het downloaden van de veelzijdige desktopversie van SnelStart en krijg de beschikking over álle functionaliteiten van je SnelStart-pakket.
TIP: In de gedownloade versie kun je álle functionaliteiten uit je boekhoudpakket instellen. De software download je hier.
Stap 2. Vul je bedrijfsgegevens aan
De Belastingdienst stelt bepaalde eisen aan facturen. Zo moet je bijvoorbeeld altijd de volgende zaken op je factuur vermelden:
- De naam en het volledige adres van jouw bedrijf (niet alleen het postbusnummer).
- Je btw-identificatienummer.
- Je KVK-nummer.
Start daarom met het aanvullen van al je bedrijfsgegevens, zoals je bedrijfsnaam, KVK-nummer en btw-nummer. Op je facturen worden dan deze voor de Belastingdienst verplichte gegevens automatisch vermeld.
TIP: Vul direct al je bedrijfsgegevens in. Zo worden op al je facturen de voor de Belastingdienst verplichte gegevens automatisch vermeld.
Hoe vul ik mijn bedrijfsgegevens aan in SnelStart?
-
Open de SnelStart-software en log in met je gebruikersnaam (e-mailadres) en gekozen wachtwoord.
-
Maak je administratie aan. Klik bij 'Administraties' op 'toevoegen'. Geef een naam op en klik op 'volgende' en vervolgens 'voltooien'.
-
Open de administratie. Ga naar de tab 'Administratie' en klik op de knop 'Instellingen'.
-
Vul je bedrijfsgegevens aan en sla deze op. Klaar!
Wist je dat je...
-
Ook een gratis kennismakingstraining kunt volgen?
-
Je abonnement nu al kunt activeren? De eerste 30 dagen blijven gratis.
Direct door?
Ga dan naar de volgende stap: start met boekhouden.
Vragen? Bel, mail of chat
Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.
Naar Kennisplein