Online samenwerken? Snel geregeld!
Het is verstandig om meteen met je boekhouder of accountant te checken of je jouw administratie goed opzet. Zo voorkom je dat je zaken verkeerd boekt.
Heb je nog geen boekhouder of accountant? Vind er hier een bij jou in de buurt.
Heb je wel een boekhouder of accountant, maar werkt deze nog niet met SnelStart? Meld hem of haar aan via dit formulier.
Online samenwerken, wat is dat?
Veel ondernemers hebben een accountants- of administratiekantoor in de arm genomen om je administratie te controleren en de jaarrekening te maken. Misschien verricht je accountant nog wel meer handelingen in je administratie.
Als je online samenwerkt kan je accountant vanuit zijn of haar eigen SnelStart omgeving op elk moment in je administratie meekijken en werken. Je bepaalt samen wie wat doet.
Wil je zelf veel doen en ben je vooral op zoek naar een controlerend paar ogen? Dat kan! Heb je liever dat je boekhouder meer zaken voor je regelt en check jijzelf af en toe? Ook dat is mogelijk! Je kunt snel een vraag stellen als je niet snapt hoe het zit, want je accountant of boekhouder kijkt van een afstandje met je mee. Makkelijker kan het bijna niet.
Jullie kunnen tegelijkertijd in de administratie werken. Maak goede afspraken om dubbel werk te voorkomen!
Wat kost online samenwerken?
Als je boekhouder of accountant ook met SnelStart werkt, dan kun je hem of haar kosteloos rechten geven. Hij/zij ziet jouw administratie dan in zijn/haar eigen SnelStart omgeving en kan hier op ieder moment in werken.
Samen online in 3 snelle stappen
-
Ga naar SnelStart Web, log in met jouw gegevens en open de administratie waarin je je accountant wilt toevoegen.
-
Klik op de administratienaam rechts bovenin en kies voor Toegang accountant. Zoek het accountantskantoor op dat je toegang wilt geven en druk op de knop Geef toegang. Klaar!
-
Wij doen de rest! Jouw accountant krijgt een bevestigingsmail en ziet direct jouw administratie in SnelStart. Vanaf nu kunnen jullie samen aan de slag.
Werkt jouw kantoor nog niet online samen?
Online samenwerken biedt vele voordelen, zowel voor jou als ondernemer als voor je accountant of boekhouder. De informatie op onze website kan je helpen hem of haar te overtuigen.
Misschien kun je aan je accountant of boekhouder vragen om een kijkje te nemen op deze pagina. Hier kan hij of zij ook een demo of adviesgesprek aanvragen.
Wist je dat je...
-
Je een gratis kennismakingstraining kunt volgen bij een van onze partners? Bekijk hier het aanbod aan trainingen.
-
Je kunt inloggen via de SnelStart App? Nu beschikbaar voor iOS en Android.
-
Een extra online administratie kunt toevoegen aan jouw licentie?
-
Je abonnement nu al kunt bevestigen? Je betaalt pas ná de 30 dagen proefperiode.
Vragen? Bel, mail of chat
Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.
Naar Kennisplein